14 Şubat 2014 Cuma

14 Şubat Şiiri - 2

14 Şubat güzel anılar canlandırmıyor gözümde
Küfür eksik olmuyor bugün sözümde
Diyorsun değil mi "Ulan iyi ki sevgilin yok ne gerek var bu kadar tribe"
Bir hikaye anlatayım aç kulağını da iyi dinle

İlişkilerimin çoğu sürmedi üç haftadan fazla
Hiçbir zaman uğraşmadım denk gelsin diye 14 Şubat'a
İnanmıyorum zaten böyle uydurma günlere, hepsi safsata
Bir kere denk geldi, onda da bıraktı bir yara

Başlarda iyi gidiyordu her şey aslında
Ay dönümü kutlamıştım hayatımda ilk defa
Canım cicim ayları geçti bir süre sonra
Yaklaşıyorduk yine olağanlaşan sona

Sevgililer günü geldi çattı
Hanımefendinin beklentiler anında arttı
Herhalde beni Don Juan sandı
Anasını satayım sanki cebimde bir kuruş para vardı

"Ee aşkım napıyoruz" diye sordu merakla
Bir şey yapmayalım dedim, rahat edemeyiz bu kalabalıkta
Hemen başladı konuyu çarpıtmaya
"Başkasıyla buluşacaksan söyle, çıkmam yoluna"

Ne ilgisi var amk salak salak konuşma
Çıksak bayılacağız bir dünya parayı güle, peluş ayıya
Romantik değilsin, tam bir odunsun mavrası anlatma
İki gün önce seni Kadıköy sahilde elinde çiçekle bekleyen adama

O günden sonra psikolojik şiddet başladı
Hayatı zehir etti, dişi attan bile kıskandı
Asıl endişeli olması gereken bendim, tavlamam sadece iki günümü almıştı
Ama ne yalan söyleyeyim, Allah için güzel kızdı

O 14 Şubat ilişkiyi şarampole götürdü
"Bunlar kapitalist pompalama" diye anlatsa, boş konuşuyor olurdu
Bu adam özür dilese "delikanlılığa bok sürmüş" diye konuşulurdu
14 Şubat'ın amına koyim, sevdiğin yanındaysa zaten her gün sevgililer günü

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder