10 Ocak 2014 Cuma

KLEIZA'YA ŞİİR

KLEİZA

Sene başı az mı sevindik imzayı atınca, yanında Zoric ve Bjelica
"Bir devrede 25-30 atar" dedik kafası bozulunca
Bir sene oynadın Euroleague'de, onda da sayı kralı oldun ya
Sevinçten götümüz vurdu tavana Kleiza

Ayrı bir heyecanla izledik bu yaz Eurobasket'i
Hırvatistan'da Bojan'ı, Sırbistan'da Bjelica, Litvanya'da seni
İyi başlamasan da yarı finale götürdün takımını hani
Öyle böyle değil, çok umutlandık lan Kleiza

Sezon başladı sonra büyük bir heyecanla
İlk maçlarda kötüydün, takmadık ama kafamıza
Bu adam büyük oyuncu, açılacak dedik nasıl olsa
Öyle böyle değil, çok güvendik be Kleiza

İlk gruplarda Barcelona maçında
İlk defa kafa olarak geldin maça
Acı çektirdin koca Barca'ya tek başına
Bir tek o maçta adam gibi oynadın be Kleiza

Godot'yu bekler gibi bekledik performans vermeni
Lan godoş, oynaman için illa cicişler mi vermeli
Dediler "merak etmeyin, açılması için Top 16 gelmeli"
O da geldi, hala elinin ucuyla oynuyorsun, insaf be Kleiza

Kötü oyuncu desem, değilsin
Şutun girmiyorsa gider savunmada mücadele edersin
O da yok, be adam sen ne bok yersin
Aç kulağını da iyi dinle Kleiza

NBA'de izledim senelerce
2009'da yardırdın Olympiakos formasıyla gözümün önünde
Hiçbir şey yapamıyorsan mücadelet be götoğlan mücadele
Artık umudu kestim senden Kleiza

Çok savundum bugüne kadar seni
Artık benim de sabrım bitti
Sana edilen küfrün, hakaretin bir para artık bini
O kadar parayı bana verseler adam yerim, karakterini sikeyim Kleiza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder